tisdag 31 augusti 2010

Andra sidan (bortom dimhöljet)

Jag vet varför jag är trött, det är för att jag har stigit upp så ovant tidigt. Så nu sitter jag här och gäspar när Nattsudd är ute med dogsen. Jag funderar redan nu på att gå och lägga mig men först ska jag bara ta en titt på kvällens TV-tablå… (30 Minuter senare) Men det var ingenting roligt ikväll, möjligtvis blir det Kunskapskanalen om de nu visar något som är värt att slösa några minuter på.

Heureka! Jag fann Blues album Samhällstjänst på torrent äntligen, shit mannen vad jag har letat. Han förtjänar ett köp av mig när jag får cash! Sådan högkvalitativ hip-hop får man leta efter nuförtiden. Han spelar inte riktigt i samma lyriska liga som Poeter Blir Dom eller Pst/Q men det stoppar mig inte från att gilla hans något mer melodiska låtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...