tisdag 24 augusti 2010

Going bananas!

I min vandrande hjärnsubstans så tänkte jag dra mig till att prova Windows Live Writer för att skriva inlägg till bloggen. Det ser ut att ha fått bra kritik och rekommenderas av många. Upp till bevis säger jag bara!
Men för de som undrar så håller jag just nu på att dra ner skiten, min ISP har strypt uppkopplingen eftersom jag har överskridit min kvot så det tar hundrafemtioniotusensjuhundraarton år att ladda porrfilm med små kortväxta ormar och lubricerande tomatsås.

Förresten, med mina überski11z så puttade jag in en egen favicon som borde synas uppe i titelfältet på deine wäbleiser. Det är jag. Som är glad. Och naken. I ett badkar. Med muterade bandmaskar.

Good riddance...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...