måndag 20 september 2010

Hopp

Jag hoppas inte på något, jag känner ingenting och jag är blind. För när musiken tystas ner och du ligger där i mörkret med grannens skumma nattljud på andra sidan väggen så upptäcker du, att du i den sanna bemärkelsen, är ensam. Du har förlorat livet endast för en stund när det går upp för dig att värmen i din säng beror på den där IKEA-madrassen, att TV:n egentligen bara står på stand-by, när du upptäcker att maten i ditt kylskåp är gjord av instängda grisar och när du på riktigt ser hur broarna till fastlandet brinner.

Du önskar att det var sommar i ditt rum
Och att du kunde sluta kasta pärlor åt svin
Jag önskar att jag kunde sluta vara stum
Och säga vad som händer när man är så fin

dsaoipd pumaniporaumn faådfpoidamfeklaöfea,f.-adfafuinefaf8n32f3n+03n+239293930948309248902384sdmnkasldnasdpoifaskdlöälkdsadk901

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...