söndag 15 maj 2011

En rörelse i ögonvrån.

Och så var det ju det där med orden, meningarna och paragraferna. Min luslästa internetdagbok som egentligen inte är mer än “luminous thoughts of a disranged mind” slår på stort i vardagsstressen. I kartonger med frimärken på ligger mina hjärtan. Livet har tagit ännu en vändning, eller man kanske borde kalla det för ett nytt inslag – för en direkt vändning kan jag då inte säga att det är.

Är osäker på vad jag ska skriva, det intresserar mig inte att just nu bara sitta och flumma runt endast för att ha något att fylla ut med. Så jag håller mig kort. Bra låt:

Och en handfallen sinnesfridssökare.

Watch angels in the morning become a devil's afternoon. I will panic in the evening underneath the
crashing moon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...