onsdag 13 oktober 2010

Dålig dag, dålig vecka?

Idag är jag på ett dystert humör av någon anledning. Och jag tror att jag vet varför. Och jag tror att det kommer förbli så hela dagen. Och jag tror att dagen kommer vara såhär hela dagen. Pojkar, jag har sett allt det som en gång brann men sen blev kallt. Uh, mår inte fint idag.

20101012012Man kanske ska fota lite idag? Sådant som jag inte gör speciellt ofta längre. Det är ju ändå ganska kul att bara gå omkring och leka med inställningar och ljus, frågan är bara om jag orkar gå ut för något sånt men det gör jag troligtvis inte, är trots allt inte helt frisk.

Till vänster här har ni en av ungarna som pissen spottade ut för två veckor sen. De har nätt och jämnt hunnit öppna ögonen, två av dem har redan fått namn av en viss framtida iPhone-användare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...