torsdag 28 oktober 2010

When you were taken away.

Imorgon är det fredag och folk är i full gång med att tagga för party; Det ska inhandlas dricka, roligt folk ska samlas ihop och man ska hitta ett ställe att vara på. Den här veckan taggar inte jag. Ingen alkohol för mig – nada – noll. För det första har jag åkt på den där jävlans horförkylningen igen och två, så har jag ingen lust efter vad som hände i söndags. Jag tänker inte skylla på alkoholen, det är fullt ut mitt eget fel att jag drack på en fucking söndag och förlorade kontrollen helt. Menmen, kanske blir det bättre i framtiden…
Eller nej, det ska bli bättre.

Nu till något gladare. Två av kattungarna har för vana att komma och försöka klättra upp på mina ben när de inte har något bättre för sig, vilket är typ… Hela tiden. De är nu fyra veckor gamla och kommer passa bra som julklapp till hungriga föräldralösa barn senare i år. Är du också ett föräldralöst barn med hunger i fickan? Ring då (nollåtta-sjunolltvå-nollnoll-nittio) för att få en gratis kattburgare.

I min skattgömma har jag under veckan funnit många gamla klassiker som jag lyssnade på under min emoperiod och jag märker nu att intresset för musiken (emo, emocore, metalcore, pop punk) sitter kvar, sen finns det ju alltid såna där trevliga bloggar som lägger upp hela diskografier med olika band, många som man aldrig har hört talas om. Pop To Core är en favorit.

2 kommentarer:

  1. Om du behöver bli av med dem kan du alltid lämna in dem till ett katthem.. börja redan nu med att sätta upp lappar på typ ica.. Lova att du inte ska ha ihjäl dem...

    SvaraRadera
  2. Nej de ska inte dö, får jag inte bort dom så får de väl bo kvar. Jag menar, fem-sex katter som skiter, pissar, äter, jamar, kåtar och river kan ju inte vara så svårt att ta hand om?

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...