tisdag 16 november 2010

I’m so fucking great.

Yah, yah – jag kickar på rytmen, skruvar upp musiken
Letar mig sakta fram ibland alla liken
Jag spottar och fräser som en kanin
När mina beter sig som svin som druckit vin med ett grin i Wien med trumpet och mandolin och Gasolin

Jag har skickat in första revisionen av bokrecensionen, känns gott. Jag känner för en matbit. Och den där lilla artikeln om GBG-shiten skriver jag någon annan dag, har inte inspiration för det just nu. Men wha… Äta, sova, skola, äta, sova, skola, äta, sova, skola, resa, BFMV. Thumbs up for the knackdocker!

1 kommentar:

  1. Sv: Japp, jag har bott på Hässleholmen i en och en halv månad nu. Men det verkar som att jag bor på den lite lugnare delen, jag hör bara jättehöga smällar ibland ...

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...