onsdag 24 november 2010

Tråk.

Denna fina höstvinterafton har jag inte åstadkommit något alls. Försökt lösa problem som har med Facebook att göra, utan resultat. Maja ligger nästan på tangentbordet och smörar för att hon troligtvis är missnöjd med maten som erbjuds här hemma. Dumma katt.
Till helgen händer ingenting, jag hoppas på att det skramlar in lite pengar på konton antingen imorgon eller på fredag så att jag kan köpa in lite groceries – svälter halvt ihjäl här. Och på MSN är ingen rolig. Kattungarna grinar för att jag råkar sparka iväg dem när de är intelligenta nog att springa framför fötterna på en. Får trippa omkring som nån jävla fjolla tills jag har köpt mig ett par night vision goggles.
Bara för att jag har så lite att göra en vardag som den här så har jag, istället för att göra läxor eller andra nödvändiga sysslor, gjort de här (↓) bilderna på de album jag har. Helt enkelt ‘intresseklubben antecknar’.
Nu fick jag det första klagomålet på min nya vackra avatar med mitt raveface. Ownage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...