torsdag 11 november 2010

Sen gick det inte :PpPpPPPppPP

StatistikShot: 2010-11-11 Jag vet att några läser den här bloggen med jämna mellanrum och kan inte anta mer än annat att det främst är quinnor, för det är ju ändå de som är storkonsumenter av bloggar i alla former (dock främst mode & design). Men ikväll blir jag tvungen att göra er besvikna, ty det är städafton i stugan. Idéerna sprudlar och rinner femfaldigt över kanten. Det kommer något som jag kom på igår, vet inte om någon har varit före mig men det märker vi kanske.

I övrigt är jag idag på ett ovanligt bra humör, är ovetande om why men hell man, varför undra i onödan? Tummen upp för morgondagen, tills jag vaknar. Fick en smärre chock idag, stegade ut i köket när jag hade kommit hem efter pizza och meningslösa handelsbesök – en grupp med äckliga vandaler hade pippat sönder där. De var små och röda, de hade vingar och äter väl i stort sett allt.

Därför har jag nu slängt in den senaste veckans disk i maskinen, torkat av bänkar, spis och bord samt öppnat fönstret i hopp om att de små flugkräken ska frysa ihjäl. Om inte annat så gör jag det. Därför, kära vänner och ovänner lämnar jag er nu med ett nästkommande ämne; Bombhot GBG och USAs ambassad. Tänk på den du.

1 kommentar:

  1. jo prova på att vara kär och bli sårad det är omöjligt att inte sakna. man kommer inte över en person på ett ögonblick bara för att han t,ex varit otrogen.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...